Akdeniz Üniversitesi DSpace
Ters yüz öğrenme modelinin dokuzuncu sınıf matematik dersini öğrenmeye yönelik motivasyona etkisi
Giriş
English
Türkçe
DSpace Ana Sayfası
→
Tez Koleksiyonu
→
Eğitim Bilimleri Enstitüsü
→
Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Ters yüz öğrenme modelinin dokuzuncu sınıf matematik dersini öğrenmeye yönelik motivasyona etkisi
Karadoğan, Evrim
Bağlantı:
http://acikerisim.akdeniz.edu.tr/xmlui/handle/123456789/7273
Tarih:
2022
Tüm öğe kaydını göster
Bu öğenin dosyaları:
Ad:
T07952.pdf
Boyut:
3.140Mb
Biçim:
PDF
Göster/
Aç
Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.
Eğitim Bilimleri Enstitüsü
DSpace'de Ara
DSpace'de Ara
Bu Koleksiyon
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Bu Koleksiyon
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Hesabım
Giriş
Kayıt