Akdeniz Üniversitesi DSpace

Elektronik turizm : İnternet acentacılığı gelişimi, tercih nedenleri ve ileriye yönelik projeksiyonlar

Show simple item record

dc.contributor.author Algür, Seden
dc.date.accessioned 2020-10-05T08:55:58Z
dc.date.available 2020-10-05T08:55:58Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://acikerisim.akdeniz.edu.tr:8080/xmlui/handle/123456789/1636
dc.description.abstract Turizmin en önemli özelligi elle tutulup gözle görülemeyen, deneme imkânı bulunmayan bir ürün, yani hizmet üretiyor olmasıdır. Söz konusu turizm ürününü satın almadan önce görmek, incelemek veya test etmek mümkün olmadıgı için müsteriler, satın almadan önce bununla detaylı ve dogru bilgi edinmek isterler. Bu noktada bilgi ve iletisim teknolojilerinin turizmdeki önemi öne çıkmaktadır. Kullanım alanı ve etkisi tartısılmayan internetin turizm sektöründe ticari amaçlı kullanılması ile birlikte sınırsız bir erisim ortamı yaratılmakta, turizm isletmeleri kurdukları web siteleri sayesinde müsteriler ile direkt olarak iletisime geçme imkanı elde edilmekte ve bu sekilde direkt satıslar yapılmaktadır. Çalısmanın ilk bölümünde internet ve elektronik ticaretin tanımı ile genel özellikleri islenmistir. kinci bölümde ise turizm pazarlaması ve turizmde internet kullanımı üzerinde durulmus, online satıs yapan web siteleri konusunda bilgi verilmistir. Üçüncü ve son bölümde ise online rezervasyon hizmeti veren web siteleri ile ilgili bir arastırmanın verileri analiz edilmistir. en_US
dc.publisher Akdeniz Üniversitesi en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.title Elektronik turizm : İnternet acentacılığı gelişimi, tercih nedenleri ve ileriye yönelik projeksiyonlar en_US
dc.type masterThesis en_US
dc.contributor.department Turizm en_US
dc.contributor.consultantID Ahmet Aktaş en_US
dc.contributor.institute Sosyal Bilimler Enstitüsü en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account