Akdeniz Üniversitesi DSpace

Türkiye'de çevre eğitiminin durumu

Show simple item record

dc.contributor.author Polat, Özden Demirdöven
dc.date.accessioned 2020-08-05T10:55:19Z
dc.date.available 2020-08-05T10:55:19Z
dc.date.issued 1999
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/902
dc.description.abstract Bu çalışmada "Türkiye'de Çevre Eğitiminin Durumu" incelenmiştir. Türkiye'de çevre eğitimi okul öncesi, ilköğretim ve yüksek öğretim düzeyinde ele alınmış, aynı seviyeler için sanayileşmiş ülkelerde uygulanan çevre eğitimi ile karşılaştırılmıştır. Bu seviyelerde eğitim verecek öğretmenlerin yetiştirilmesi de önemli olduğundan öğretmen eğitimi de incelenmiştir. Türkiye' de eğitim sistem ve programlarının çevre duyarlılığı ve çevre bilinci oluşturacak şekilde verilmediği belirlenmiştir. Çevre bilinci oluşturmak için yapılan öneriler yeni çalışmalar için bir araç olacaktır. en_US
dc.publisher Akdeniz Üniversitesi en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/closedAccess en_US
dc.subject Çevre Eğitimi, Çevre Bilinci, Öğretmen Yetiştirilmesi, Müfredat Programı, Biyoloji dersi, Fen Bilgisi Dersi, en_US
dc.title Türkiye'de çevre eğitiminin durumu en_US
dc.type masterThesis en_US
dc.contributor.department Çevre Bilimleri en_US
dc.contributor.consultantID Bülent Topkaya en_US
dc.contributor.institute Fen Bilimleri Enstitüsü en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account