Akdeniz Üniversitesi DSpace

Toplumsal cinsiyet kalıplarının yeniden üretimi ve feminist mücadelenin metalaştırılması: Femvertising reklamlar üzerine eleştirel bir analiz

Show simple item record

dc.contributor.author Fidan, Özge Deniz
dc.date.accessioned 2023-06-09T09:10:04Z
dc.date.available 2023-06-09T09:10:04Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://acikerisim.akdeniz.edu.tr/xmlui/handle/123456789/7071
dc.description.abstract Son dönemde toplumsal cinsiyet eşitliğini destekleme görünümünde hareket eden kadın hakları mücadelesinin yanında olduğu mesajını vermeyi hedefleyen bu markalar ataerkil toplumsal cinsiyet kalıplarını yeniden üretmekte ve marka feminizmi ile kadın hakları mücadelesinin içini boşaltarak bu mücadelenin kendisini metalaştırmaktadırlar. en_US
dc.publisher Akdeniz Üniversitesi en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.title Toplumsal cinsiyet kalıplarının yeniden üretimi ve feminist mücadelenin metalaştırılması: Femvertising reklamlar üzerine eleştirel bir analiz en_US
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis en_US
dc.contributor.department Halkla İlişkiler ve Tanıtım en_US
dc.contributor.consultantID Güdekli, İsmail Ayşad. en_US
dc.contributor.institute Sosyal Bilimler Enstitüsü en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account