Akdeniz Üniversitesi DSpace

Testing destination image scale invariance among British, German and Russian tourists : A multigroup confirmatory factor analysis

Show simple item record

dc.contributor.author Ceylan, Demet
dc.date.accessioned 2021-08-12T08:46:21Z
dc.date.available 2021-08-12T08:46:21Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://acikerisim.akdeniz.edu.tr/xmlui/handle/123456789/3957
dc.description.abstract Araştırmacılar destinasyon imajının çok boyutlu ve karmaşık tutum yapısına sahip olduğu konusunda fikir birliğine sahiptir. Sosyal psikoloji, bilişsel, duyuşsal ve davranışsal olmak üzere 3 tutum bileşenini ele almaktadır. Bu araştırma, (i) tüm tutum bileşenlerini içeren bütünsel ölçek geliştirerek , (ii) parselleme tekniği ile derinliği arttırılmış bir ölçüm aracı geliştirerek ve (iii) bu ölçeği İngiliz, Alman ve Rus turistler ile 3 milliyet üzerinde milliyetler arası farksızlığı test ederek literatüre üç alanda katkı sağlamaktadır. Araştırma 2017 yaz aylarında Antalya havalimanında Antalya'ya tatil amaçlı seyahat eden İngiliz, Alman ve Rus toplam 1495 katılımcı ile gerçekleştirilmiştir. Antalya Türkiye'nin güneyinde Akdeniz kıyısında bulunan mevsimsel bir kitle turizm destinasyonudur. en_US
dc.publisher Akdeniz Üniversitesi en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.title Testing destination image scale invariance among British, German and Russian tourists : A multigroup confirmatory factor analysis en_US
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis en_US
dc.contributor.department International Tourism Management en_US
dc.contributor.consultantID Beykan Çizel en_US
dc.contributor.institute Sosyal Bilimler Enstitüsü en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account