Akdeniz Üniversitesi DSpace

Bilim ve sanat merkezi’nde verilen müzik eğitiminde öğrenci-öğretmen-ebeveyn etkileşimi

Show simple item record

dc.contributor.author Adızel, Begüm Fulya
dc.date.accessioned 2021-07-01T13:40:24Z
dc.date.available 2021-07-01T13:40:24Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://acikerisim.akdeniz.edu.tr/xmlui/handle/123456789/3607
dc.description.abstract Araştırmanın amacı Antalya Bilim ve Sanat Merkezi'nde verilen müzik eğitimi sürecindeki öğrenci-öğretmen-ebeveyn etkileşiminin bileşenlerini ortaya koymak ve bu bileşenlerin öğrenme sürecindeki rolünü belirlemektir. Nitel araştırma modellerinden durum çalışması olan bu araştırma 2016-2017 Bahar döneminde Antalya Bilim ve Sanat Merkezi'nde gerçekleştirilmiştir. Çalışma grubunu Antalya Bilim ve Sanat Merkezi'nde görev yapan bir müzik öğretmeni, bu kurumda müzik eğitimi alan altı öğrenci ve bu öğrencilerin ebeveynleri oluşturmuştur. Veri toplamak için ise öğretmen, öğrenciler ve ebeveynler ile görüşme yapılmış ve öğretmen, öğrenciler ve ebeveynlerden yedi hafta süresince haftada bir olmak üzere yansıtıcı günlükler alınmıştır. Araştırmada elde edilen verilerin analizinde içerik analizi kullanılmıştır. Araştırma sonucunda; alt problemlere göre düzenlenen veriler işlenmiş ve müzik eğitiminde öğrenci-öğretmen-ebeveyn üçgeninde psikodinamik, kişisel ve kişilerarası boyutların etkili olduğu görülmüştür. en_US
dc.publisher Akdeniz Üniversitesi en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.title Bilim ve sanat merkezi’nde verilen müzik eğitiminde öğrenci-öğretmen-ebeveyn etkileşimi en_US
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis en_US
dc.contributor.department Müzik en_US
dc.contributor.consultantID Gökmen Özmenteş en_US
dc.contributor.institute Güzel Sanatlar Enstitüsü en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account