Akdeniz Üniversitesi DSpace

Sosyal ağların tüketim kültürü üzerindeki etkisi : “Facebook” örneği

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Türkgeldi, Süleyman Kıvanç
dc.date.accessioned 2020-11-04T09:02:51Z
dc.date.available 2020-11-04T09:02:51Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://acikerisim.akdeniz.edu.tr:8080/xmlui/handle/123456789/1981
dc.description.abstract Bu çalışmanın amacı günümüzde gerek yaygınlık açısından gerekse gündelik yaşamla bütünleşmesi açısından her geçen gün daha da önem kazanan Sosyal Medyanın tüketim toplumu ile olan bağlantısını tartışmaktır. Bu bağlamda tarih boyunca insanların en temel yaşam pratiklerinden biri olan tüketim davranışının gelişimi tarihsel süreç içerisinde incelenmiş tüketim ve statü oluşumu arasındaki ilişki ortaya koyulmuştur. Ardından sosyal medyanın kapsam olarak neyi içerdiği, artıları ve eksileri ile birlikte tartışılmıştır. Araştırma bölümünde ise en yaygın sosyal ağ uygulamalarından biri olan ve sosyal medyanın tüm özelliklerini bünyesinde barındıran Facebook, kategorisel içerik analizi yöntemi ile analiz edilmiş, içeriğinde bulunan öğeler ile bireylerin tüketim davranışları arasında bağlantılar ortaya çıkarılmaya çalışılmıştır. en_US
dc.publisher Akdeniz Üniversitesi en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.title Sosyal ağların tüketim kültürü üzerindeki etkisi : “Facebook” örneği en_US
dc.type masterThesis en_US
dc.contributor.department Halkla İlişkiler en_US
dc.contributor.consultantID Figen Ebren en_US
dc.contributor.institute Sosyal Bilimler Enstitüsü en_US


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster