dc.contributor.author |
Ceylan, Demet |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-12T08:46:21Z |
|
dc.date.available |
2021-08-12T08:46:21Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://acikerisim.akdeniz.edu.tr/xmlui/handle/123456789/3957 |
|
dc.description.abstract |
Araştırmacılar destinasyon imajının çok boyutlu ve karmaşık tutum yapısına sahip olduğu konusunda fikir birliğine sahiptir. Sosyal psikoloji, bilişsel, duyuşsal ve davranışsal olmak üzere 3 tutum bileşenini ele almaktadır. Bu araştırma, (i) tüm tutum bileşenlerini içeren bütünsel ölçek geliştirerek , (ii) parselleme tekniği ile derinliği arttırılmış bir ölçüm aracı geliştirerek ve (iii) bu ölçeği İngiliz, Alman ve Rus turistler ile 3 milliyet üzerinde milliyetler arası farksızlığı test ederek literatüre üç alanda katkı sağlamaktadır. Araştırma 2017 yaz aylarında Antalya havalimanında Antalya'ya tatil amaçlı seyahat eden İngiliz, Alman ve Rus toplam 1495 katılımcı ile gerçekleştirilmiştir. Antalya Türkiye'nin güneyinde Akdeniz kıyısında bulunan mevsimsel bir kitle turizm destinasyonudur. |
en_US |
dc.publisher |
Akdeniz Üniversitesi |
en_US |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
en_US |
dc.title |
Testing destination image scale invariance among British, German and Russian tourists : A multigroup confirmatory factor analysis |
en_US |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
en_US |
dc.contributor.department |
International Tourism Management |
en_US |
dc.contributor.consultantID |
Beykan Çizel |
en_US |
dc.contributor.institute |
Sosyal Bilimler Enstitüsü |
en_US |