dc.contributor.author |
Polat, Özden Demirdöven |
|
dc.date.accessioned |
2020-08-05T10:55:19Z |
|
dc.date.available |
2020-08-05T10:55:19Z |
|
dc.date.issued |
1999 |
|
dc.identifier.uri |
http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/902 |
|
dc.description.abstract |
Bu çalışmada "Türkiye'de Çevre Eğitiminin Durumu" incelenmiştir. Türkiye'de çevre eğitimi okul öncesi, ilköğretim ve yüksek öğretim düzeyinde ele alınmış, aynı seviyeler için sanayileşmiş ülkelerde uygulanan çevre eğitimi ile karşılaştırılmıştır. Bu seviyelerde eğitim verecek öğretmenlerin yetiştirilmesi de önemli olduğundan öğretmen eğitimi de incelenmiştir. Türkiye' de eğitim sistem ve programlarının çevre duyarlılığı ve çevre bilinci oluşturacak şekilde verilmediği belirlenmiştir. Çevre bilinci oluşturmak için yapılan öneriler yeni çalışmalar için bir araç olacaktır. |
en_US |
dc.publisher |
Akdeniz Üniversitesi |
en_US |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
en_US |
dc.subject |
Çevre Eğitimi, Çevre Bilinci, Öğretmen Yetiştirilmesi, Müfredat Programı, Biyoloji dersi, Fen Bilgisi Dersi, |
en_US |
dc.title |
Türkiye'de çevre eğitiminin durumu |
en_US |
dc.type |
masterThesis |
en_US |
dc.contributor.department |
Çevre Bilimleri |
en_US |
dc.contributor.consultantID |
Bülent Topkaya |
en_US |
dc.contributor.institute |
Fen Bilimleri Enstitüsü |
en_US |