dc.contributor.author |
Fidan, Özge Deniz |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-09T09:10:04Z |
|
dc.date.available |
2023-06-09T09:10:04Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://acikerisim.akdeniz.edu.tr/xmlui/handle/123456789/7071 |
|
dc.description.abstract |
Son dönemde toplumsal cinsiyet eşitliğini destekleme görünümünde hareket eden kadın hakları mücadelesinin yanında olduğu mesajını vermeyi hedefleyen bu markalar ataerkil toplumsal cinsiyet kalıplarını yeniden üretmekte ve marka feminizmi ile kadın hakları mücadelesinin içini boşaltarak bu mücadelenin kendisini metalaştırmaktadırlar. |
en_US |
dc.publisher |
Akdeniz Üniversitesi |
en_US |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
en_US |
dc.title |
Toplumsal cinsiyet kalıplarının yeniden üretimi ve feminist mücadelenin metalaştırılması: Femvertising reklamlar üzerine eleştirel bir analiz |
en_US |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
en_US |
dc.contributor.department |
Halkla İlişkiler ve Tanıtım |
en_US |
dc.contributor.consultantID |
Güdekli, İsmail Ayşad. |
en_US |
dc.contributor.institute |
Sosyal Bilimler Enstitüsü |
en_US |