Akdeniz Üniversitesi DSpace

Dijital göçmenlerin çevirimiçi reklam okuryazarlığına ilişkin bir araştırma

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Dinlemek, Hatice
dc.date.accessioned 2023-04-12T09:07:04Z
dc.date.available 2023-04-12T09:07:04Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://acikerisim.akdeniz.edu.tr/xmlui/handle/123456789/6786
dc.description.abstract Reklamlar, geçmişten günümüze, her yaştan insanın hayatında bir yer edinmiştir. Teknolojinin gelişmesiyle birlikte geleneksel medya reklamlarına ek olarak dijital medya reklamcılığı da günümüzde önemli bir konumda yer almaktadır. Bu gelişimle birlikte medyanın koşulları değişmiş, yeni ve farklı mecralar ortaya çıkmıştır. Reklam, değişen medya koşullarına ve farklı mecralara rağmen tüketicilere aynı hedef doğrultusunda ulaşmaya ve çalışmalarını yürütmeye devam eden bir alan olarak karşımıza çıkmaktadır. Tüketici konumunda olan bireylerin reklam karşısındaki bilinçli ya da bilinçsiz davranışları reklam okuryazarlığının önemini belirgin kılmıştır. Her bireyin reklam okuryazarlığı bilincine sahip olması büyük bir önem taşımaktadır. Dijital dünyadaki kuşakların reklam okuryazarlığı kavramına yaş itibariyle farklı bakış açılarına sahip olmalarından dolayı dijital yerli ve dijital göçmen olarak konumlandırılmışlardır. en_US
dc.publisher Akdeniz Üniversitesi en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.title Dijital göçmenlerin çevirimiçi reklam okuryazarlığına ilişkin bir araştırma en_US
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis en_US
dc.contributor.department Halkla İlişkiler ve Tanıtım en_US
dc.contributor.consultantID Ayhan, Ahmet. en_US
dc.contributor.institute Sosyal Bilimler Enstitüsü en_US


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

DSpace'de Ara


Göz at

Hesabım