dc.contributor.author |
Günay, Melek |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-04T08:41:23Z |
|
dc.date.available |
2020-12-04T08:41:23Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.uri |
http://acikerisim.akdeniz.edu.tr:8080/xmlui/handle/123456789/2382 |
|
dc.description.abstract |
Günümüzde marka imajı kavramı tüketici tercihlerini etkileyen en önemli faktörlerden birisi olarak karşımıza çıkmaktadır. Bu durum olumlu marka imajı yaratma çabalarını artırmaktadır. Kurumsal sosyal sorumluluk kavramı olumlu marka imajının en önemli unsurlardan biri olarak yıllardır Batı Dünyasının gündemindedir. Buna karşılık, Türkiye için nispeten yeni bir kavramdır. Bu çalışma, Türkiye'de ve Avrupa'da kurumsal sosyal sorumluluk uygulamalarının farklılıkları incelemek, kurumsal sosyal sorumluluk kavramının Türkiye'de ve Avrupa'da marka imajı üzerinde etkisini karşılaştırmak ve bu kapsamda, kavramın Türkiye'de marka imajı üzerinde etkisi ve önemini analiz etmeyi amaçlamaktadır. Çalışma kitap, dergi, rapor, vb gazete ve ilgili web siteleri aracılığıyla toplanan elektronik verilere dayanmaktadır. |
en_US |
dc.publisher |
Akdeniz Üniversitesi & University of Hamburg School of Business, Economics and Social Science |
en_US |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
en_US |
dc.subject |
Kurumsal sosyal sorumluluk, marka, marka imajı, Avrupa ve Türkiye. |
en_US |
dc.title |
The effect of corporate social responsibility on brand image -A comarison between Europe and Turkey |
en_US |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
en_US |
dc.contributor.department |
Uluslararası ilişkiler |
en_US |
dc.contributor.consultantID |
Şafak Aksoy, Stephan Schmucker |
en_US |
dc.contributor.institute |
Sosyal Bilimler Enstitüsü |
en_US |