Akdeniz Üniversitesi DSpace

Otellerde sunulan rekreasyon hizmetlerinin müşteri memnuniyetine etkisi

Show simple item record

dc.contributor.author Öz, Ebru Kadriye
dc.date.accessioned 2020-11-25T10:16:31Z
dc.date.available 2020-11-25T10:16:31Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://acikerisim.akdeniz.edu.tr:8080/xmlui/handle/123456789/2266
dc.description.abstract Müşteri memnuniyeti konaklama süresinin uzatılmasına, misafirlerin tekrar gelmelerine ve olumlu ağızdan ağza iletişime neden olması sebebiyle otel işletmeleri açısından önemli bir konudur. Otellerde misafirlere sunulan iyi oda ve güler yüzlü personel gibi hizmetler turistlerin memnun olmaları için yeterli değildir. Bu nedenle oteller ayrıca müşterilere animasyon, spa & wellness, su sporları gibi rekreasyon hizmetleri de sunmaktadır. Ancak bu rekreasyon hizmetlerini konu alan çalışmaların sayısı sınırlıdır. Bu çalışmada amaç, otellerde sunulan rekreasyon hizmetlerinin müşteri memnuniyetine etkisini araştırmaktır. Bu amaçla, Antalya ilinin Kundu bölgesinde faaliyet gösteren beş yıldızlı otel işletmesi Limak Lara De Luxe & Resort konaklayan ve rekreasyon aktivitelerine katılan toplam 356 yabancı turiste yönelik bir anket uygulaması gerçekleştirilmiştir. Elde edilen sonuçlar, otellerde sunulan rekreasyon hizmetlerinin (animasyon ve spa & wellness) müşteri memnuniyetini etkilediğini göstermiştir. en_US
dc.publisher Akdeniz Üniversitesi en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.title Otellerde sunulan rekreasyon hizmetlerinin müşteri memnuniyetine etkisi en_US
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis en_US
dc.contributor.department Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik en_US
dc.contributor.consultantID Tahir Albayrak en_US
dc.contributor.institute Sosyal Bilimler Enstitüsü en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account