Akdeniz Üniversitesi DSpace

Ulus ötesi şirketlerin halkla ilişkiler uygulamaları: otomotiv sektöründe niteliksel bir araştırma

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Hoştut, Sibel
dc.date.accessioned 2020-10-08T15:30:17Z
dc.date.available 2020-10-08T15:30:17Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://acikerisim.akdeniz.edu.tr:8080/xmlui/handle/123456789/1747
dc.description.abstract Otomotiv sektöründe faaliyette bulunan ulus ötesi şirketlerdeki halkla ilişkiler uygulamalarını ve uygulayıcılarını sorgulayan bu çalışmada, ulus ötesi şirketlerin yerel düzeydeki halkla ilişkiler uygulamaları, uygulayıcıların merkez şirketle ve uluslararası arenada diğer halkla ilişkiler uygulayıcılarıyla kurdukları iletişim irdelenmiş ve halkla ilişkilerin küresel mi yerel mi tartışmasına açıklık getirilmeye çalışılmıştır. en_US
dc.publisher Akdeniz Üniversitesi en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.title Ulus ötesi şirketlerin halkla ilişkiler uygulamaları: otomotiv sektöründe niteliksel bir araştırma en_US
dc.type doctoralThesis en_US
dc.contributor.department İletişim en_US
dc.contributor.consultantID Seçil Deren Van Het Hof en_US
dc.contributor.institute Sosyal Bilimler Enstitüsü en_US


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

DSpace'de Ara


Göz at

Hesabım